BŘIŠNÍ SVALY UŽ NECVIČÍM!

Již dávno klasické břišní zkracovačky (tzn. zkracování vzdáleností úponů břišních svalů – toť má definice) pro sebe nedělám. Už jen prodýchávám v pozici mimina.

A povím vám příhodu, proč je občas do svých hodin zařadím.
Asi po pěti letech​ na mě přišla cvičit kamarádka na hodinu posilování, kterou pravidelně vedu už asi 15 let. Když jsme docvičili a chtěla jsem začít protahovat, ona se otázala : “ …a břicho cvičit nebudeme“? To mě rozesmálo a zároveň posadilo na zadek. Vždyť celou dobu, co jsme posilovali na zemi, jsme nic jiného nedělali. Ale trochu jinak.

Pojďte si se mnou posílit břicho, tzv. CORE!

Občas na klientkách vidím, to když po skončení posilování, ještě „dodělávají“ zkracovačky, že jim prostě schází. Proto občas zkracovačky zařadím a když se dělají dobře, nejsou na škodu.

Holt zvyk je železná košile.

Teď už můžete spojit cvičení na stehna a hýždě, které najdete ZDE, s posilováním břišních svalů.

Krásné cvičení vám přeje Katka

katka_dobesova@post.cz
Jsem cvičitelka, trenérka, výživová poradkyně, která miluje zelené potraviny. Radím lidem, jak správně cvičit a jíst, aby se cítili dobře tak jako já. Protože radím lidem to, co žiju. Můj příběh si přečtěte zde >> Jsem autorkou e-booku Sám sobě výživovým poradcem snadno a rychleOdkaz na něj zde zde >>
Komentáře