V MÉM VĚKU UŽ NEHLEDÁM UMĚLÉ MAKROŽIVINY, ALE PŘÍRODNÍ MIKROŽIVINY

Asi před deseti lety jsem se točila v začarovaném kruhu chronické bolesti v krku (nemohla jsem se zbavit streptokoka), střídavě jsem brala antibiotika a IMUDON na posílení imunity. Uvědomovala jsem si, že to není cesta, kterou chci jít a že pokud chci být zdravá, něco musím změnit. A protože jsem hledala a zkoušela, našla jsem si zelené potraviny ječmen a chlorellu zn. Green ways.

Když něco nového zařadíte do svého života a používáte nebo děláte každý den, předchází nějaký impuls, informace, proč tomu tak je. Dává vám to smysl, možná to začnete zkoumat, najdete si o tom víc informací. Vlastnosti zelených potravin všeobecně, byly a stále jsou, pro mě fascinující. Negativní informace přicházejí vždy a je jen na vás, jak si svůj postoj ustojíte. Můžu vám říct, že to se mnou párkrát zamávalo, protože má cesta k pevnější imunitě nebyla krátká. Během prvních dvou let jsem byla ještě několikrát nemocná.

Není problém uchovat si kondici ve 20, 30, 40-ti letech.  Ale uchovat si kondici a zdraví v 50,60-ti letech, na to už musíte jít „od lesa“.  Pokud cvičíte správně a tělo nevyčerpáváte, správně regenerujete a doplňujete důležité živiny, není to problém.

TO, CO V ŽIVOTĚ HLEDÁM, JSOU JEDNODUCHÉ VĚCI, KTERÉ MI DÁVAJÍ SMYSL

Proto se s věkem více zajímám o zdravotní cvičení a výživu, hledám a vybírám takové, které nám zachovají funkčnost našeho těla.

Sportování jde ruku v ruce s výživou, to vím už dávno.

A jelikož s věkem se náš metabolismus zpomaluje, tělo stárne a opotřebovává se, hůře přijímá živiny do těla,  kladu větší důraz na přijímání tzv. mikroživin. To jsou vitamíny, minerály, stopové prvky, antioxidanty, enzymy, aminokyseliny a další .

Nejcennějším zdrojem mikroživin jsou rostlinné, ale i živočišné zdroje – ovoce, zelenina, ořechy, semena, oleje, obiloviny, maso. Pokud je někdo vegetarián, o to více musí znát a přemýšlet nad kombinací a složení potravin z rostlinných zdrojů, aby z nich sestavil komplexní aminokyseliny.

(Makroživiny jsou bílkoviny, sacharidy a tuky)

Je ale potřeba vybírat vždy čerstvé, ne chemicky hnojené, neplesnivé a ne žluklé, bio maso.

Kdo se mnou souhlasí, že toto nelze vždy, každý den, po celý rok, možná, tak jako já, přemýšlí o alternativních zdrojích.

Takovou komplexní potravinou jsou zelené potraviny zn. Green ways, ječmen a chlorella.

Výživa tvoří 60-80%  fyzického zdraví.

To ostatní máme ve svých rukou…přesněji v hlavě.

20150916_114958

Dobrou chuť!

 

katka_dobesova@post.cz
Jsem cvičitelka, trenérka, výživová poradkyně, která miluje zelené potraviny. Radím lidem, jak správně cvičit a jíst, aby se cítili dobře tak jako já. Protože radím lidem to, co žiju. Můj příběh si přečtěte zde >> Jsem autorkou e-booku Sám sobě výživovým poradcem snadno a rychleOdkaz na něj zde zde >>
Komentáře
  • Stáhněte si e-book zdarma

    Chcete vědět nebo mít jistotu, jak správně cvičit 5 nejoblíbenějších a nejčastějších posilovacích cviků?

    Dovoluji si vám zasílat 1x měsíčně informaci o novém článku na mém glogu.
  • Stáhněte si e-book zdarma

    Máte kulatá záda či předsunutou bradu, bolí vás bedra a nevíte, které cvičení by vám pomohlo? Chcete jasný, jednoduchý a účinný návod jak cvičit bez pomůcek a bez nároku na velký prostor? Zde vám předkládám cvičební, ucelený program, který pomáhá, nejen mě, k tomu, abychom se cítili dobře.

    Dovoluji si vám zasílat 1x měsíčně informaci o novém článku na mém blogu.
  • Jak se stát Sám sobě výživovým poradcem

    Chcete znát snadný způsob, jak bez větší námahy sestavit vyvážený jídelníček?

    V rámci novinek si dovoluji zaslat informační mail 1x do měsíce, upozornění na nový článek na mém blogu.
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky