JAK SI VYTVOŘIT VYVÁŽENÝ JÍDELNÍČEK ANEB

SÁM SOBĚ VÝŽIVOVÝM PORADCEM

SNADNO A RYCHLE

 

Víte, že máte pár kilo navíc, cítíte se unavení a vyčerpaní.

Tušíte, že je za tím špatná skladba jídelníčku.

Chtěli byste chtěli udělat změnu, ale zatím nevíte, kde a jak začít?

Chcete mít jistotu, že je váš jídelníček vyvážený, i když váhu ani únavu zrovna neřešíte?

Chcete znát snadný způsob, jak bez větší námahy sestavit vyvážený jídelníček?

 

Pak jste ve správný čas na správném místě:-).

Je mnoho důvodů, proč mít tento e-book. I když se cíle každého z nás mohou lišit, osvojení několika jednoduchých principů je klíčové pro všechny, ať už chcete zhubnout, zesílit, zvýšit výkon nebo se jen cítit lépe na těle i na duchu.

Žádný strach, zvládne to opravdu každý. Věřím, že je to patrné už ze samotného názvu :

Sám sobě výživovým poradcem snadno a rychle 

aneb chce to jen trochu cviku

Jak si pomocí aplikace Kalorické tabulky vytvořit vyvážený jídelníček

Co získáte?

  • Snadný návod jak sestavíte vyvážený jídelníček.
    Pomocí internetové aplikace Kalorické tabulky vás krok za krokem provedu úskalím sestavení jídelníčku na míru.
  • Jistotu jaké množství energie vaše tělo denně skutečně potřebuje.
    Osvojíte si jednoduché principy a vzorce, podle kterých se doberete přesného množství energie.
  • Správné množství i poměr živin (bílkovin, tuků a sacharidů) podle vašeho metabolismu a tělesného typu.
    Získáte jistotu, že je váš jídelníček opravdu vyvážený.
  • Informace o kvalitních zdrojích bílkovin, tuků a sacharidů – jasná fakta o tom, co vlastně jíst a proč.
    Budete vědět co vlastně jíst, abyste se cítili dobře.
  • Základní orientaci v různých výživových směrech.
    Pokud inklinujete k alternativním směrům, dozvíte se, který je pro vaši metabolickou typologii vhodný.

Proč to funguje?

Protože se ode mě nedozvíte jen kolik čeho.

Odhalím vám i slabá místa vašeho jídelníčku, která se nemusí týkat pouze "počtu kalorií".

Moje řešení je komplexní, zohledňuje jak fyzické, tak i duševní aspekty, tedy vše, co může mít na dosažení vašich cílů vliv.

Pokud chcete, ukáži vám cestu, vše ostatní už určitě zvládnete sami.

Proč je to se mnou tak snadné?

Mám ráda jednoduché a funkční věci, které slouží mě, ne já jim.

Tento princip sestavování jídelníčků používám jako výživová poradkyně s úspěchem více jak 10 let.

Netvrdím žádné teorie, vše mám ověřené v praxi na svých klientech a sobě samé.

Říkám a píši jen to, co dělám a žiji.

Tedy žádné teorie, jen praxe a fakta.

Udělejte se mnou několik jednoduchých kroků správným směrem a ušetříte spoustu času stráveného vyhledáváním na internetu a blouděním ve slepých uličkách.

Mějte na paměti, že nepotřebných informací je mnoho a potřebné se mezi nimi snadno ztratí.

Každý cíl je dosažitelný. Stačí jen vybrat tu správnou cestu. Vydejme se na ni společně krok za krokem.

Píši články na svůj blog a na blog Kalorických tabulek o tom, jak si vyvážit jídelníček.

Reference

"Správná a vyvážená strava je velké téma pro mnoho lidí. A také často složité, když se leckde doporučení liší, dokonce si i občas protiřečí. Katka vytvořila podrobný návod, jak se ve změti informací snadno zorientovat pomocí typologických testů a doslova si ušít jídelníček na míru. Určitě její e-book stojí za to, pokud to se změnou svého stravování myslíte opravdu vážně."

Lenka Bílková- autorka e-booku profesionální certifikovaná koučka, trenérka, mentorka

" E-book ma nadchol. Uz dlho som chcela zmenit jedalnicek, ale stale som mala nejake vyhovorky, preco to musim odlozit na zajtra :-). Ked som si vsak podla navodu v tomto e-booku vyplnila Kaloricke tabulky a urobila som si detailny rozbor, s hrozou som zistila ako nezdravo sa stravujem. Nakoplo ma to okamzite do akcie. Vyborne je, ze k e-booku su aj pracovne listy a dotazniky, ktore mi este lepsie pomohli pochopit moj problem so stravou a nedostatkom pohybu a podla ktorych som vedela spravne urcit co mam zmenit k lepsiemu. Neboli v nom len slova, ale jasne cisla, grafy a fakty. Teraz si uz svoju novu stravu viem presne skontrolovat tak, aby moj organizmus netrpel ziadnym chybajucim prvkom. Velka vdaka. Uz po tyzdni od zmeny jedálnička cítim ten rozdiel. Mám viac energie, cítim sa ľahšia a verím že aj môj zdravotný problém sa časom upraví bez liekov. E-book som už odporučila celej rodine a priateľkám a odporucila by som ho kazdemu, komu zalezi na svojom zdravi "

Slávka Ramsová - interierova dizajnerka, lektorkawww.slavkaramsova.sk

E-book jsem si podrobně přečetla a líbí se mi. Opravdu jsem se přiměla k tomu, abych zapisovala snědené potraviny do kalorických tabulek, abych udělala analýzu toho, co jím. . Zjistila jsem, že přijímám strašně málo vlákniny a bílkovin. Naopak můj jídelníček byl plný tuků a cukrů. Oceňuji také praktické tipy a to, že je eBook postaven na ukázkovém případu. Zjistila jsem navíc jednu důležitou věc - nebaví mě plánování jídla. Nedokázala jsem si udělat jídelníček na delší období. Ono to ale nevadí, vkládám si snědené jídlo do tabulek dál a s informacemi z e-booku a kalorických tabulek se dokážu stravovat výrazně líp než dříve. Děkuji.

Hanka Kučová - expertka na zvládání stresu www.hanakucova.cz

Už dlouho se zajímám o zdravou výživu, vše, co mi dává smysl, vyzkouším. Jenže mi zatím nic tak úplně nefungovalo. Doteď jsem se domnívala, že jím zdravě a nechápala jsem, proč se při tom necítím dobře. Až po přečtení výborného e-booku Katky Dobešové Sám sobě výživovým poradcem mi to došlo. Můj jídelníček není vůbec vyvážený! Téměř nejím maso, a tak mi chybí bílkoviny, jím zeleninu, ale ne dost, hodně jednoduchých cukrů. Ranní obilné kaše s medem v mnou konzumovaném množství jsou kalorické bomby. Díky Katčině opravdu přehlednému a „blbuvzdornému“ návodu jsem se nejprve naučila vyhodnotit svůj stávající jídelníček , a poté jak si jednoduše sestavit jídelníček mnohem zdravější a vyváženější, odpovídající mému metabolickému typu. Obrovským přínosem pro mne bylo, že jsem si s novým jídelníčkem mohla pohrát. Člověk se může rozhodnout pro jakýkoliv výživový směr (i když nejsou náplní ani cílem tohoto e-booku, ty aktuálně nejznámější a nejmódnější e-book také obsahuje) a najít opravdu vyhovující potraviny a jejich množství tak, aby byly zastoupeny všechny nezbytné živiny v potřebném množství, ať už chce člověk zhubnout, nebo si jen váhu udržet a cítit se při tom dobře. Sice mne nejprve otravovalo zapisovat si ty potraviny, ale zase bez toho bych se nedobrala konkrétních výsledků. Katko, moc ti za tvůj e-book děkuji, nepotřebuji už žádného výživové poradce, ani už se nevrhnu bezhlavě na další lákavě vyhlížející výživový směr, aniž bych se nejdříve neporadila s tvým e-bookem a nezkontrolovala si, zda je takový způsob stravování vyvážený.

Marcela Švadlenková - ekonomka a propagátorka zdravého životního stylu

Co v e-booku najdete?

 

  • 1
    REGISTRACE NA KALORICKÝCH TABULKÁCH A VYPLŇOVÁNÍ
  • 2
    PŘÍLOHA I: VÝŽIVOVÝ DOTAZNÍKA JEHO VYHODNOCENÍ (vč. názorné ukázky jídelníčku paní Evy)
  • 3
    PŘÍLOHA II:JAKÝ JSEM METABOLICKÝ TYP – SACHARIDOVÝ, PROTEINOVÝ NEBO SMÍŠENÝ?
  • 4
    PŘÍLOHA III: TYPOLOGIE - JSEM EKTOMORF, MEZOMORF NEBO ENDOMORF?
  • 5
    PŘÍLOHA IV: PRACOVNÍ LISTY
  • 6
    ZHODNOCENÍ VAŠEHO JÍDELNÍČKU (vč. názorné ukázky jídelníčku paní Evy)
  • 7
    ZÍSKÁNÍ POMĚRU ŽIVIN A POKRAČOVÁNÍ VYHODNOCOVÁNÍ STÁVAJÍCÍHO JÍDELNÍČKU
  • 8
    VÝPOČET ENERGIE, ŽIVIN A JEJICH POMĚRŮ PRO NOVÝ JÍDELNÍČEK
  • 9
    HURÁ DO AKCE! JAK SI SESTAVIT VYVÁŽENÝ JÍDELNÍČEK
  • 10
    JAKÉ BÍLKOVINY, SACHARIDY, TUKY
  • 11
    ÚPRAVA JÍDEL
  • 12
    PITNÝ REŽIM
  • 13
    SUPERPOTRAVINY
  • 14
    UKÁZKA VYVÁŽENÉHO JÍDELNÍČKU (s modelovým příkladem paní Evy)
  • 15
    SHRNUTÍ – KOLIK A ČEHO NA DEN
  • 16
    NÁKUPNÍ SEZNAM
  • 17
    FAKTA, PROČ STÁLE PŘIBÝVÁTE NA VÁZE A NEHUBNETE
  • 18
    DALŠÍ VÝŽIVOVÉ SMĚRY, TĚHOTNÉ A SENIOŘI
  • 19
    UŽ NIKDY NEBUDU MOCI HŘEŠIT?

Cena tohoto e-booku je 490,-kč. Poradenství, analýza a vytvoření jídelníčku u výživového specialisty vás vyjde několikanásobně dráž.

Odhaluji zde celý klíčový postup analýzy a tvoření jídelníčků, který používám, takže si ho snadno osvojíte i vy a tyto vědomosti vám navždy zůstanou. Můžete je použít kdykoliv i na celé své rodině.

 Cílem je dostat k lidem - zákazníkům co nejvíce plnohodnotných informací, aby si svůj výživový plán dokázali řídit sami.

Tvoření eBooku jsem věnovala mnoho času, aby veškeré postupy byly jasné a přehledné.  Jsou zde všechny aktuální informace o výživě, které nyní hýbou světem, výhody i nevýhody alternativních trendů.

Na 54 stranách najdete opravdu vyčerpávající, ale zároveň nejdůležitější informace, které potřebujete k sestavení vyváženého jídelníčku a ke zdravému životnímu stylu.

Je jen na vás, jestli částku 490,-kč hodnotíte jako málo nebo moc. Mě osobně by se moc líbilo, pokud bych za tuto cenu mohla být v něčem, jako je tvorba vyváženého jídelníčku, soběstačná.

Možná si říkáte, že tyto informace najdete i jinde a zdarma. Ano, najdete. Ale jen v tomto eBooku je najdete na jednom místě. Ušetříte si tak desítky hodin prohledávání internetu, kde najdete také mnoho protichůdných informací.

 

 

 

V rámci hlavního e-booku jsem pro vás připravila 4 přílohy, které vám usnadní tvorbu výživového plánu.

 

Výživový dotazník a jeho analýza

Jak pracovat s Výživovým dotazníkem a jak ho vyhodnotit

Metabolická typologie - jaký jste typ?

Vyhodnocení tohoto dotazníku vám bude sloužit k sestavení nového jídelníčku pro vhodné poměry živin - bílkovin, sacharidů a tuků pro váš metabolický typ.

Tělesná typologie - jaký jste typ?

Ektomorf, mezomorf, endomorf a jaká pohybová aktivita je pro vás vhodná.

Pracovní sešit - Jaký bude váš jídelníček?

Tyto pracovní listy vám slouží ke zhodnocení stávajícího jídelníčku a vypracování nového, efektivnějšího jídelníčku vhodného pro dosažení vašich vysněných cílů.

V objednání eBooku Vám brání jen obavy, že nesplní to, co od něj čekáte? 

Zbytečně. Pokud e-book neshledáte přínosem, stačí, když do 14 dní od koupě napíšete na email katka_dobesova@post.cz a já Vám okamžitě bez dalších otázek vrátím uhrazenou částku.

Klikněte na Koupit e-book, vyplňte objednávkový formulář. Můžete zaplatit převodem. E-book obdržíte poté, co se platba objeví na mém účtu, což může trvat 1-3 dny.