NENÍ TRENÉR JAKO TRENÉR

Páni! To je ale trenérů! Divila se kamarádka, když za mnou přišla do posilovny na první trénink a viděla na nástěnce profily mnoha trenérů. To máš velkou konkurenci, že?

Já to ale jako konkurenci nevnímám. je dobré, že je nás tu tolik a klienti si mohou vybrat, jakým směrem se dát, podle toho, co od tréninku očekávají.

Můžete si prostudovat jejich certifikáty a profil, ale ne vždy z informací , které vyčtete, dostanete co hledáte.

Proto je dobré si nejdřív trenéra prohlédnout, jak vypadá, jak chodí, jak se chová a přistupuje ke svým klientům.

Posuzujte, jestli se zaměřuje na silové sporty nebo spíše na jemné techniky. Pokud se trenér zaměřuje spíše na kulturistiku či bojové sporty, můžete očekávat, že vám pořádně naloží, že se zítra nehnete. Pak jsou tady trenéři, kteří se spíše zaměří na funkční tréninky jako je TRX, bosu, pilates, zdravotní cvičení. Od těch spíše očekávejte posílení vnitřního stabilizačního systému.

V dnešní době i mladé lidi trápí svalové dysbalance,  ochablé a zkrácené svaly nebo křivá záda – skoliosy. Mají velkou či mírnou nadváhu. Pak bych neváhala a vybrala si trenéra, který se na jemnější techniky zaměřuje.

To nejdůležitější, co pro sebe v dnešní době, kdy celé dny sedíte, máte jednostranné zatížení a problémy s tím spojené,  můžete udělat, je zpevnit vnitřní stabilizační systém – ty nejhlouběji uložené svaly.

Jsem z generace, kdy jsme hluboký stabilizační systém moc neřešili, tak jako se dřív neřešila strava. To už dnes neplatí. Poučili jsme se z věcí, které jsme v dobré víře dělali špatně. Dnes ale máme volbu vybrat si správně.

Informací je mnoho, ale za sebe vám mohu nabídnout 25 letou zkušenost v oboru jako cvičitelka a trenérka. Můj příběh si můžete přečíst zde. A věřte, že si pro sebe a své klienty vybírám, co je funkční a jednoduché a mám to na sobě vyzkoušené. Vím, co lidi, ale i já, často děláme špatně, ale také už vím, jak to kompenzovat. Ve cvičení i ve stravě. Volím kompenzaci nejen ve cvičení, ale také v jídle.

Mým posláním je učit lidi cvičit tak, aby cvičili správně a aby cvičení pro ně mělo ten správný efekt.

Proto jsem vytvořila e-book 11 jednoduchých cviků pro zdravá záda a Jak cvičit 5 nejčastějších posilovacích cviků, které si můžete stáhnout zdarma.

A proto jsem sepsala návod na vytváření jídelníčku Sám sobě výživovým poradcem, kdy si sami můžete poskládat vyvážený jídelníček.

Pokud si se mnou chcete zacvičit, natočila jsem 10-15 minutová videa, které můžete najít na blogu.

Cvičení zdar, výživě také!

Krásný den vám přeje Katka

 

 

katka_dobesova@post.cz
Jsem cvičitelka, trenérka, výživová poradkyně, která miluje zelené potraviny. Radím lidem, jak správně cvičit a jíst, aby se cítili dobře tak jako já. Protože radím lidem to, co žiju. Můj příběh si přečtěte zde >> Jsem autorkou e-booku Sám sobě výživovým poradcem snadno a rychleOdkaz na něj zde zde >>
Komentáře
  • Stáhněte si e-book zdarma

    Chcete vědět nebo mít jistotu, jak správně cvičit 5 nejoblíbenějších a nejčastějších posilovacích cviků?

    Dovoluji si vám zasílat 1x měsíčně informaci o novém článku na mém glogu.
  • Stáhněte si e-book zdarma

    Máte kulatá záda či předsunutou bradu, bolí vás bedra a nevíte, které cvičení by vám pomohlo? Chcete jasný, jednoduchý a účinný návod jak cvičit bez pomůcek a bez nároku na velký prostor? Zde vám předkládám cvičební, ucelený program, který pomáhá, nejen mě, k tomu, abychom se cítili dobře.

    Dovoluji si vám zasílat 1x měsíčně informaci o novém článku na mém blogu.
  • Jak se stát Sám sobě výživovým poradcem

    Chcete znát snadný způsob, jak bez větší námahy sestavit vyvážený jídelníček?

    V rámci novinek si dovoluji zaslat informační mail 1x do měsíce, upozornění na nový článek na mém blogu.
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky